23 april 2012

23/04/2012

8 svar to “23 april 2012”

  1. ? said

    Jag tar nästa cykel på fjälgatan om ni inte föreslår annat.

  2. ? said

    Ett varv, inte en sån man cyklar på. Jag menar att jag vill ockupera reklampelaren vid fjällgatan när nästa reklam kommer upp tills dess att dom klistrar över min konst. Jag tänker att det är så vi kan turas om att sätta upp våra verk om det skulle bli populärt. Man kan då önska att få ockupera vid nästa tillfälle dom klistrar upp reklam tills dess att dom klistrar över det igen, ett varv, en cykel.

    Jag beundrar verkligen er flitighet, hur ni kan måla så fort, så mycket och med så mycket färg.

    • KÖR! Smart tänkt, vi ser jättemycket fram emot att se din konst. All kärlek och styrka till dig.

      • ? said

        don är tyvärr inte lika avancerad som er, jag saknar både tid och material. eller ja tid lär man alltid sakna. men tid som jag har till att använda material är väldigt begränsad. jag har till gång till en atelje tre timmar i veckan och jag kan inte arbeta hemma för närvarande, och då så ägnar jag mig till målningar och skulpturer som jag inte klistrar upp utomhus också. fan tack så mycket och återigen jag älskar er.

      • allt är bättre än reklam! lycka till med din cykel<3 tack själv!

  3. ? said

    två civilpoliser var och köpte korv på 7elleven. jag hamnar inte i registret men var tvungen att riva ner mina bilder och han halvvägs innan dom fixade en deal med dom som äger pelaren så nu måste jag klistra upp reklam över pelaren igen. jag ska göra ett så dåligt jobb jag kan. jag fick 100 kronor av en vänlig själ som ville stödja mig. jag ger er sedeln eller delar av den om ni vill ha den. jag anser att det är det rätta att göra eftersom han ville sponsra reklamsabotage eller min eventuella böter men eftersom jag inte får böter och inte kommer kunna syssla med någon gatukonst alls på ett bra tag i Göteborg då dessa poliser kommer ha koll på mig. dom patrullerar i majorna och dom kommer garanterat att känna igen mig.

    jag har foton på mina bilder om ni skulle vilja ha dom och ladda upp på er blogg.

    • Fina Frågetecken! ÅÅH vad tråkigt att höra! Vi var där och såg bilderna nyss, eller det som var kvar, och det såg jättefint ut! Vi vill gärna ha foton till reklamsabotagemajvallen@hotmail.com. När det gäller pengarna så tycker vi att dom är dina. Förstår att du vill hålla dig undan ett tag men hoppas verkligen att vi får se din konst på gatorna igen nån vacker dag<3

Kommentera

