19 december 2011

21/12/2011


Reklamplatsen vid Stigbergstorget (8x3m) befriad

15 svar to “19 december 2011”

  1. matilda said

    så otroligt himla underbartjättejättefint ❤

  2. Stina Lundin said

    Wee! jättefint! tack för er insats/ Stina

  3. Plundi said

    ser fram mot nästa

  4. Mrs G said

    Åh…när tänker ni ge er på alla bloggar som är fulla av både öppen och dold reklam??
    Det vore något det.
    Läs gärna mitt inlägg om Rabattkupongsbloggarna i min blogg.

    Mrs G

  5. Kal said

    Keep up the good work, och tack

  6. Kalle said

    Det är så jävla fint att ni gör det här! Tusen hurrarop och plus i kanten – älskar det och fotar varje gång det har kommit nytt.

  7. tack för all pepp! underbart att ni är med!

  8. Husfadern said

    Helt suveränt!

  9. David said

    Underbart att se, stod och kliade mig i huvudet och undrade vad det var reklam för… 😉

  10. Ami said

    Jag blir så glad över att du gör detta, det är värt hur mycket som helst. Det får en att tänka och det tror jag gäller alla! Hoppas att du vill/kan/orkar fortsätta!

  11. Robert H said

    Superstiligt och jättebra!

  12. Adam Nowak said

    Så himla bra jobbat!

  13. Helena said

    Går förbi fulreklamtavlan vid Frälsis varje morgon med min femåriga son. En morgon stannade han upp och utbrast: ”mamma, vad fin den är idag” och pekade på tavlan. Då hade ni varit där. Sen dess har både jag och han njutit varje morgon och eftermiddag. Nu är det tyvärr bara underdelen kvar. Vi tittar och och hoppas…

Kommentera

