23 juni 2011

07/12/2011

2 svar to “23 juni 2011”

  1. Petra Mossberg said

    Hej Reklamsabotage!
    Nu förstår ju jag att er konst kanske inte är till försäljning, att det inte är syftet. Men jag kan inte låta bli att tycka att den är alldeles fantastiskt vacker och jag skulle så hemskt gärna vilja ha en affisch med den där fina cykeln på och fåglarna som flyger framför, ja den som syns här längst upp. Och den där med cykeln och cyklisten som hoppat av och står och sätter upp en ”vi köper det inte”. Har ni funderat på att trycka affischer av er vackra konst för att sprida budskapet? Isåfall är jag mycket intresserad av att köpa 🙂 Affischerna kan ju sprida diskussionen och budskapet vidare. Ja, jag mår lite dåligt när jag ser att er fina konst blir nedriven 😦

    • ja vi har faktiskt fantiserat om att göra affischer… men det är ju ganska mycket bara att hålla själva projektet igång så att säga. OM vi någon vacker dag skulle bestämma oss för att göra några hör vi av oss till dig (du skrev ju in din mejl här) isf skulle det nog vara till donationspris. TACK så mycket för uppskattningen, fattar att det kan kännas jobbigt att se bilderna förstörda men vi gör ju alltid nya och det är rätt kul för oss iaf, att det blir lite action 🙂

Kommentera

